Klachten

Klagen mag! Bij Ons Tweede Thuis vinden wij het belangrijk om te horen waar je wel en niet tevreden over bent als je ondersteuning krijgt. Een klacht hebben is niet leuk. Je voelt je misschien onbegrepen, boos of vervelend. Blijf er niet mee zitten. Bespreek het eerst met diegene die het betreft. Dit kan de persoonlijk begeleider zijn of de locatiemanager.

De Klachtbemiddelaars van Ons Tweede Thuis helpen je graag als je een klacht hebt.

De klachtbemiddelaar is onafhankelijk en onpartijdig

Een klachtbemiddelaar behandelt een klacht (van een cliënt, vertegenwoordiger of gemachtigde) over een zorgverlener. De klachtbemiddelaar zoekt naar een situatie waarin de aangeklaagde en de klager samen tot overeenstemming komen. Dit doet de klachtbemiddelaar door te bemiddelen vanuit een onafhankelijke en onpartijdige rol, zonder te oordelen over de inhoud van de klacht. Uitgangspunt hierbij is recht doen aan de belangen van zowel de klager als de aangeklaagde/organisatie van zowel de klager als de zorginstelling is daarbij het uitgangspunt.

Hetty Siemeling
Klachtbemiddelaar

E-mailadres
06 57 31 68 90
Maandag, dinsdag

Stuur een WhatsApp-bericht

Johan van der Linden
Klachtbemiddelaar

E-mailadres
06 45 45 30 87
Woensdag, Donderdag

Stuur een WhatsApp-bericht